BluePink BluePink
XHost
Servere virtuale de la 20 eur / luna. Servere dedicate de la 100 eur / luna - servicii de administrare si monitorizare incluse. Colocare servere si echipamente de la 75 eur / luna. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.

1833 - 1909 COLEGIUL ECONOMIC "PETRE S. AURELIAN"

download versiune printabila

MINISTERUL EDUCATIEI CERCETARII SI TINERETULUI

INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI OLT

COLEGIUL ECONOMIC „PETRE. S AURELIAN”

Adresa: SLATINA, OLT, STR. PRIMAVERII nr. 5

Telefon: 0249-432507, 0349-401649; Fax: 0249-432507

E-mail: cepsaurelian@yahoo.com

     Raport pentru anul scolar 2006-2007, finalizat la data de 11 septembrie 2007 de catre CEAC, având urmatoarea componenta:

1. STAICU OVIDIU NINEL- responsabil CEAC

2. STROE GEORGETA

3. DUMITRA MIRELA

4. DOROBANTU IOANA

5. DRAGHICEANU MARIANA

6. BUSCA FLORENTINA

7.UCIU PETRE

8. BOULEANU IONEL

9. MARGARIT ILIE

A) DATE DE IDENTIFICARE

DENUMIREA UNITATII DE ÎNVATAMÂNT: COLEGIUL ECONOMIC „PETRE S. AURELIAN”
LOCALITATE: SLATINA, JUDETUL: OLT
ADRESA: STR. PRIMAVERII NR. 5
TELEFON: 0249432507, 0349401649 FAX: 0249432507
E-MAIL: cepsaurelian@yahoo.com, WEB: http://proeco.lx.ro
NIVELURI DE ÎNVATAMÂNT:

LICEAL (ciclu inferior si superior):

  • profil servicii/tehnician în activitati economice
  • profil tehnic/tehnician designer vestimentar

SAM:

Domeniu / Calificarea profesionala

Comert/Lucrator în Comert

Turism si Alimentatie/Lucrator în alimentatie

Industrie Textila si pielarie/Lucrator în tricotaje confectii

Estetica si igiena corpului omenesc/ Lucrator in estetica si igiena si igiena corpului omenesc

Mecanic/Lucrator în mecanica de motoare

AN DE COMPLETARE,

Domeniu / Calificarea profesionala

Industrie textila si pielarie/Confectioner produse textile

Turism si alimentatie/ Ospatar (chelner) vânzator în unitati de alimentatie

Estetica si igiena corpului omenesc/ Frizer, coafor, manichiurist, pedichiurist

Comert/ Comerciant vânzator marfuri alimentare

Mecanic/ mecanic auto

ÎNVATAMÂNT POSTLICEAL SPECIALIZAREA: agent vamal 

B. INFORMATII PRIVIND EFECTIVELE DE ELEVI la începutul anului scolar:

NIVEL DE ÎNVATAMÂNT   NUMAR DE CLASE NUMAR DE ELEVI FORMA DE ÎNVATAMÂNT LIMBA DE PREDARE
LICEAL ciclu inferior Cls. a IX-a 5 147 Zi Româna
Cls. a X-a 5 180 zi Româna
TOTAL 10 327 zi Româna
SAM Cls. a IX-a 8 217 Zi Româna
Cls. a X-a 11 234 Zi Româna
TOTAL 19 451 zi Româna
AN DE COMPLETARE   7 131 zi Romana
LICEAL ciclu superior Cls a XI-a 7 193 Zi Romana
Cls a XII-a 7 189 Zi Romana
TOTAL 14 382 Zi Romana
        Romana
LICEU

Frecventa Redusa

Cls a X-a 1 20 Frecv. Redusa Romana
Cls. a XI-a 1 35 Frecv. Redusa Romana
Cls. a XII-a 3 61 Frecv. Redusa Romana
Cls a XIII-a 2 52 Frecv. Redusa Romana
TOTAL 7 168 Frecv. Redusa Romana
SCOALA POSTLICEALA Anul II 1 15 zi Romana

Distributia efectivelor de elevi, din anul scolar curent, în functie de filiera, profil/domeniu, specializare/calificare profesionala

Nr.

Crt.

Nivel Filiera Profil Specializare/Calificare profesionala Numar de clase Numar elevi
1 LICEAL TEHNOLOGICA Servicii Teh. în activ economice a IX-a

a X-a

a XI-a

a XII-a

a XIII-a

4

5

5

-

-

120

141

146

-

-

2. LICEAL TEHNOLOGICA Servicii Tehnician în activitati financiare si comerciale a XII-a 2 61
3. LICEAL TEHNOLOGICA Servicii Tehnician în turism a XII-a 1 24
4. LICEAL TEHNOLOGICA Servicii Tehnician în alimentatie publica a XII-a 1 28
5. LICEAL TEHNOLOGICA Servicii Tehnician în administratia publica a XII-a 1 30
6. LICEAL TEHNOLOGICA Tehnic Teh. designer vestimentar a IX-a

a X-a

a XI-a

1

2

2

29

46

47

7. LICEAL TEHNOLOGICA Tehnic Tehnician în industria textila a XII-a 2 46
8. LICEU FR TEORETICA REAL Mate -info a XII-a 1 20
9. LICEU FR TEHNOLOGICA Servicii Tehnician în activitati financiare si comerciale a X-a

a XI-a

a XII-a

a XIII-a

1

1

1

1

20

35

22

23

10. LICEU FR TEHNOLOGICA Tehnic Tehnician în industria textila a XII-a

a XIII-a

1

1

19

29

11. SAM -   Comert a IX-a

a X-a

2

1

60

24

Turism si alimentatie a IX-a

a X-a

1

3

31

71

Estetica si igiena corpului omenesc a IX-a

a X-a

1

1

31

27

12. SAM -    Industrie textila si pielarie a IX-a

a X-a

3

4

86

100

Mecanic a IX-a

a X-a

1

1

29

28

13. AN Completare -   Comert Comerciant vanzator marfuri alimentare a XI-a 1 17
Comerciant vanzator marfuri nealimentare a XI-a 1 24
Turism si alimentatie Ospatar (chelner) vanyator in unitati de alimentatie a XI-a 1 21
Estetica si igiena corpului omenesc Frizer-coafor-manichiurist-pedichiurist a XI-a 1 24
14. AN Completare     Industrie textila si pielarie Confectioner produse textile a XI-a 2 55
Mecanic Mecanic auto a XI-a 1 32
15 SAM - liceu ruta progresiva TEHNOLOGICA SERVICII   Tehnician in activitati de comert a XII-a 1 28
SERVICII   Tehnician in hotelarie A XII-a 1 24
SERVICII   Coafor stilist a XII-a 1 17
TEHNIC   Tehnician in industria textila a XII-a 2 45
TEHNIC   Mecanic a XII-a 1 20
16 POSTLICEAL - - Agent vamal An II 1 15

C) INFORMATII PRIVIND RESURSELE UMANE

C1. PERSONAL DIDACTIC DE CONDUCERE

Functia Nume si Prenume Grad didactic Vechime în învatamânt Modalitatea de numire Are norma de baza în unitate Anul numirii
Director Maican Denisa I 20 ani concurs Da 2005
Dir.Adj. Stroe Georgeta I 25 concurs Da 2006
Dir. Adj. Staicu Ovidiu II 10 concurs Da 2006

C2. PERSONAL DIDACTIC

Personal didactic angajat Total Prescolar Primar Gimnazial Liceal Postliceal
Cadre didactice tirtulare 64 - - - 64 -
Suplinitori cu norma de baza în unitate 32 - - - 32 -

Distributia pe grade a personalului didactic angajat:

Numar personal didactic calificat Nr. pers. didactic necalificat
Cu doctorat Cu Gradul I Cu gradul II Cu Definitivat Fara definitivat 1
1 41 14 29 10

C3. PERSONALUL DIDACTIC AUXILIAR

     Total personal didactic auxiliar: 13 din care calificat pentru postul ocupat 13. Gradul de acoperire a posturilor existente cu personal didactic auxiliar, conform normativelor în vigoare: 92 %

C4. PERSONAL NEDIDACTIC(ADMINISTRATIV)  

     Total personal nedidactic angajat: 24 din care calificat pentru postul ocupat 24. Gradul de acoperire a posturilor existente cu personal didactic auxiliar, conform normativelor în vigoare: 100 %

D) INFORMATII PRIVIND SPATIILE SCOLARE

Nr.Crt. Tipul de spatiu Numar spatii Suprafata (mp)
1 Sali de clasa 32 1751,87
2 Cabinete 2 128,16
3 Laboratoare 8 434,28
4 Ateliere 5 206,01
5 Sala si teren de educatie fizica si sport 1 600 sala sport

1800 teren sport

6 Spatii de joaca - -
7 Alte spatii - -

     Unitatea functioneaza cu un numar de 2 schimburi, durata orei de curs/activitatilor didactice fiind de 50 minute, iar a pauzelor/activitatilor recreative fiind de 10 minute.

D) INFORMATII PRIVIND SPATIILE AUXILIARE

Nr.Crt. Tipul de spatiu Numar Suprafata (mp)
1 Biblioteca scolara 1 150
2 Sala pentru servit masa 1 250
3 Dormitor 50 900
4 Bucatarie 1 96
5 Spalatorie 1 24
6 Spatii sanitare 62 186
7 Spatii depozitare materiale didactice 5 100
8 Alte spatii 1 20

D) INFORMATII PRIVIND SPATIILE ADMINISTRATIVE

Nr.Crt Tipul de spatiu Numar spatii Suprafata (mp)
1 Secretariat 1 22
2 Spatiu destinat echipei manageriale 3 30
3 Contabilitate 2 20
4 Casierie 1 15
5 Birou administratie 1 12

F) CURRICULUM

Clase Ruta Ordin plan cadru
IX,X directa 5723/23.12.2003 anexa 5
IX,X SAM 5723/23.12.2003 anexa 7
XI

XII

directa

progresiva

5718/22.12.2005
XI an completare 3008/5.01.2005
XII directa 3670/17.04.2001

     PARTEA A II-a

     În anul scolar 2006-2007 în cadrul Colegiului Economic „Petre S. Aurelian s-a înfiintat CEAC si s-a efectuat autoevaluarea conform manualului de calitate.

     Partea a III-a

     NIVELUL DE REALIZARE A INDICATORILOR DE PERFORMANTA, CONFORM STANDARDELOR DE ACREDITARE SI DE EVALUARE PERIODICA

      SI STANDARDELOR DE REFERINTA

     
     DOMENIUL: A. CAPACITATE INSTITUTIONALA      
     a) Structurile institutionale, administrative si manageriale
Nr.Crt. Indicatori de performanta Nesatis- facator Satis-facator Bine Foarte Bine Excelent
1 Existenta, structura si continutul documentelor proiective(proiectul de dezvoltare si planul de implementare)     X    
2 Organizarea interna a unitatii de învatamânt     X    
3 Existenta si functionarea sistemului de comunicare interna si externa     X    
4 Functionarea curenta a unitatii de învatamânt     X    
5 Existenta si functionarea sistemului de gestionare a informatiei; înregistrarea, prelucrarea si utilizarea datelor si informatiilor     X    
6 Asigurarea serviciilor medicale pentru elevi     X    
7 Asigurarea securitatii tuturor celor implicati în activitatea scolara, în timpul desfasurarii programului   X      
8 Asigurarea serviciilor de orientare si consiliere pentru elevi     X    
     b) Baza Materiala      
9 Existenta si caracteristicile spatiilor scolare     X    
10 Dotarea spatiilor scolare     X    
11 Accesibilitatea spatiilor scolare     X    
12 Utilizarea spatiilor scolare     X    
13 Existenta, caracteristicile si functionalitatea spatiilor administrative       X  
14 Existenta, caracteristicile si functionalitatea spatiilor auxiliare     X    
15 Accesibilitatea spatiilor auxiliare   X      
16 Utilizarea spatiilor auxiliare     X    
17 Dotarea cu mijloace de învatamânt si cu auxiliare curriculare     X    
18 Existenta si dezvoltarea fondului bibliotecii scolare/CDI       X  
19 Dotarea cu tehnologie informatica si de comunicare   X      
20 Accesibilitatea echipamentelor, materialelor, mijloacelor de învatamânt si auxiliarelor curriculare   X      
21 Procurarea si utilizarea documentelor scolare si a actelor de studii       X  
c) Resurse umane
22 Managementul personalului didactic si de conducere     X    
23 Managementul personalului didactic auxiliar si personalului nedidactic     X    
DOMENIUL : B.EFICACITATE EDUCATIONALA

a) continutul programelor de studiu

24 Definirea si promovarea ofertei educationale     X    
25 Existenta parteneriatelor cu reprezentanti ai comunitatii     X    
26 Proiectarea curriculumului     X    
27 Realizarea curriculumului     X    
Rezultatele învatarii
28 Evaluarea rezultatelor scolare     X    
29 Evaluarea rezultatelor la activitatile extracurriculare (extra-clasa si extrascolare)     X    

     PLAN DE ÎMBUNATATIRE A CALITATII EDUCATIEI

     OFERITE PENTRU ANUL SCOLAR 2007-2008

     
Nr.

Crt.

Activitati specifice de îmbunatatire a calitatii Efecte scontate Domeniu Criteriul Indicator de calitate din standardele nationale
1 Afisarea la loc vizibil în interior si pe site-ul scolii a misiunii si a tintelor strategice. Cunoasterea lor de catre elevi, parinti comunitate A a 1.1.8
2 Prezentarea bugetului estimativ pentru realizarea PDI si detaliat pentru planul operational. Realizarea unui PDI si PO realist. A a 1.1.1.6
3 Îmbunatatirea comunicarii interne si externe a organizatiei. Cresterea eficientei activitatii A a 1.3
4 Monitorizarea derularii proiectelor educationale ale scolii. Participarea activa a membrilor organizatiei la proiecte si îmbunatatirea rezultatelor acestora. A a 1.1.1.5
5 Elaborarea unor proceduri pentru:

- asigurarea serviciilor medicale de urgenta;

- gestionarea a situatiilor de criza;

- gestionarea situatiilor conflictuale între elevi-eleci, elevi-profesori, profesori-profesori;

- de insertie profesionala pentru cadrele didactice noi

Eficientizarea activitatii organizatiei A a 2.3.1

2.4.3

6 Construirea unor rampe speciale pentru persoanele cu nevoi speciale Cresterea accesibilitatii spatiilor scolare A b 1.2

1.3

7 Îmbunatatirea dotarii cu mijloace de învatamânt Cresterea calitatii procesului de învatamânt A b 4.1
8 Cresterea numarului de ore desfasurate în Laboratoarele de Tehnologia informatiei Extinderea aplicarii tehnologiei informatice la cât mai multe discipline A b 4.3
9 Informatizarea activitatii bibliotecii scolare Eficientizarea activitatii bibliotecii A b 4.3.7
10 Asigurarea tuturor posturilor cu personal calificat Cresterea eficentei activitatii A c 1.2
11 Îmbunatatirea procedurilor privind evaluarea personalului didactic auxiliar si nedidactic Realizarea unei evaluari corecte A c 1.2
12 Înfiintarea unei comisii pentru gestionarea si promovarea imaginii scolii Promovarea unei viziuni unice asupra imaginii scolii B a 1.1
13 Monitorizarea activitatii de proiectarea didactica si a parcurgerii continuturilor Remedierea în timp util a eventualelor erori B a 2.2
14 Realizarea si pastrarea de catre toate cadrele didactice a portofoliilor personale care sa cuprinda:

- criterii unice de notare;

-fise de evaluare initiala;

-fise de progres;

-fise de evaluare sumativa;

Existenta unor dovezi concrete B b 1.1
15 Constientizarea importantei calitatii educatiei de catre tot personalul scolii Cresterea gradului de implicare a cadrelor didactice în asigurarea calitatii C a 2.1
16 Realizarea PDI si PDS în concordanta cu Raportul de autoevaluarea interna a scolii elaborat de Comisia de Calitate Îmbunatatirea calitatii în unitatea de învatamânt C a 2.2
17 Îmbunatatirea bazei de date a unitatii de învatamât Accesul rapid la informatii pentru luarea deciziilor C f 1.1
18 Stabilirea echipei de monitori pentru asistente la ore Culegerea de dovezi si autoreglarea procesului de predare-învatare C a 1.1
19 Aplicarea unor chestionare elevilor si parintilor -cunoasterea metodelor de predare si evaluare folosite;

-cunoasterea gradului de satisfacere a nevoilor elevilor si parintilor;

-cunoasterea stilurilor de învatare;

B b 1.1
20 Semnalizarea corespunzatoare a spatiilor scolare Localizarea usoara a spatiilor scolare A b 1.3.2

PREZENTARE RAPORT

      Dupa cum stiti în urma OUG nr. 75/12.07.2005 privind asigurarea calitatii educatiei cu completarile si modificarile ulterioare prin legea nr. 87/13.04.2007 în organizatia noastra a luat fiinta CEAC având pentru anul scolar 2006-2007 urmatoarea componenta:

1. STAICU OVIDIU NINEL- responsabil CEAC

2. STROE GEORGETA

3. DUMITRA MIRELA

4. DOROBANTU IOANA

5. DRAGHICEANU MARIANA

6. BUSCA FLORENTINA

7. UCIU PETRE din partea Comitetului de parinti pe scoala

8. BOULEANU IONEL- din partea elevilor

9. MARGARIT ILIE din partea Coinsiliului Local Slatina

      Avem nevoie în cadrul Colegiului Economic de un învatamânt de calitate din mai multe considerente.

Unitatea scolara are nevoie de calitate pentru:

Cadrele didactice trebuie sa genereze educatie de calitate pentru:

Elevii au nevoie de calitate pentru:

Parintii au nevoie de calitate în educatie pentru:

Printre atributiile CEAC se numara si:

      ARACIP a realizat pentru evaluarea unitatilor scolare din învatamântul preuniversitar doua tipuri de standarde:

Nivelurile de realizare a acestor standarde sunt:

Nivel Descriere
NESATISFACATOR Daca unul sau mai multi descriptori din standardele de evaluare si acreditare periodica nu sunt îndepliniti
SATISFACATOR Daca toti acesti descriptori din standardele de evaluare si acreditare periodica sunt îndepliniti
BINE Daca pe lânga acesti descriptori obligatorii se îndeplineste cel putin o cerinta din standardele de referinta
FOARTE BINE Daca pe lânga descriptorii obligatorii se îndeplinesc toate cerintele din standardele de referinta
EXCELENT Daca unitatea de învatamânt a depasit nivelul de realizare a cerintelor din standardele de referinta, demonstrându-si capacitatea creatoare si inovativa

Înainte de a completa acest raport pentru fiecare cerinta din standardele de calitate au fost cautate si identificate dovezi, facându-se si o autoevaluare pe baza Manualului cadru de asigurare a Calitatii din Anexa 2 la OMEdC nr. 4889/09.08.2006

În continuare va dau citire raportului de Autoevaluare a Calitatii în Colegiul Economic „Petre S. Aurelian” Slatina pentru anul scolar 2006-2007.